16 Februari 2008/ 19.42 - Dagens Lilla Inköp

Blev tyvärr inga shopping kassar i drivor fyllda med vackra ting idag. Nej, alla butiker verkade vara väldigt urplockade av någon anledning?
Det enda som följde med mig hem var ett litet PC-Spel, nördigt jag vet!
Zoo Tycoon 2 - Afrikaäventyret. Kostade bara 99:- och nu kan jag lämna tillbaka första spelet till min granne.
Försöker installera det nu.
Tjo!

458333-4
(hmm...får jag som kommer att bli en såkallad "modebloggare" blogga om något så barnsligt som data spel?
 För om ni inte gillar det så kan ni sluta att läsa min blogg nu för jag kommer blogga om spel och dessutom Disneyfilmer som är något av det bästa jag vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0