18 Februari 2008/12.12 - Godmorron!

Godmorron godmorron! Eller kallar man det morgon när klockan är över tolv?
Detta är i vilket fall morgon för mig eftersom jag vaknade nu.

Sovskissandet (som jag skrev om i förra inlägget) gick bra, jag kom fram till ett möjligt tryck. ska bara göra klart det i Paint.Net men sen får ni se det

Dagens att göra lista:
Äta frukost
Skriva och skicka in Svenska och So arbete.
Skriva in manus på skolans fronter sida.
Städa rummet
Åka på Manusmöte kl.16.00

Men vi tar det långsamt och börjar med den där frukosten. Nånting säger mig att det blir två dubbelmackor med ost-skinka-sallad men man vet aldrig...

Tills vidare!



update 13.40
Klar med tre saker på listan, riktigt stolt över mig själv. Jag damsög till och med, och jag hatar att damsuga!
Men jag hade inget val när damråttorna under sängen hade förvandlats till dammkatter.
Nåväl, nu ska jag bara klä på mig så jag slipper tänka på det senare och sen är det bara att starta med läxorna.
Någon som har tips på bra musik?
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: anna

för foto och bildbehandling använder jag uteslutande photoshop.

kram

2008-02-18 @ 15:16:03
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0