19 Februari 2008/12.10 - IKEA

Wopido, vi ska till IKEA idag!
Inget gör mig mer uppåt än snygga, praktiska grejer till fullt överkomliga priser.
Målande får vänta lite, kanske imorgon..
Men jag har såå mycket jag vill köpa på IKEA, bl.a:
- En väckarklocka
- Ett bord eller en bordsskiva eller något sånt att ha som sminkbord.
- Fler förvaringslådor
- En spegel, gärna helkropps spegel..
+ allt annat billigt som jag inte kan hejda mig från att köpa.

Men nu måste jag klä på mig (lägger in en bild på klädvalet senare)

xoxo
Noleime

Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: Nej, jag har det nästa vecka :)
Har du sportlov nu? :D

Kram kram!

2008-02-19 @ 12:21:54
URL: http://eholmberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Ser framemot att få resultatet av IKEA-besöket!
Ska själv dit på lördag och vore inte helt fel med lite inspiration och idéer :)

2008-02-20 @ 14:31:50
URL: http://myzjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0