21 Februari 2008/10.59 - I'm Back!

Hejsan, alla läsare!
Ledsen att jag inte uppdaterade igår men jag var med E och jag har den lilla egenheten att jag inte vill att mina vänner ska känna till denna blogg...

Bättre sent än aldrig så här kommer vad jag köpte på IKEA:

- Grönt och Blått Tyg
- Svarta "lådor" att lägga pennor i som man kan sätta på sin white-board
- En ny helkropps-spegel
- Ett bord att ha som sminkbord
- En glasburk att ha knappar i

Tror det var allt, så jag köpte/fick iallfall en del av det jag ville ha.


458333-12
(dessa har jag köpt för länge sen (alltså mallarna) Men igår målade jag de och satte upp ovanför min säng)

458333-11
("sminkbordet" med nya lampor så nu ser jag verkligen hur jag egentligen ser ut. läskigt..)
(Det gröna tyget på stolen är också nytt! Jag klädde om en gammal sits och la in en mjuk kudde under!)


458333-10
(Knappburken fylld med en massa fina knappar som jag fått av farmorn min)


Nu ska jag nörda mig och spela Zoo Tycoon.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack tack :) För min del blir till att spana på krukor :p

2008-02-21 @ 14:01:30
URL: http://myzjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0