25 Februari 2008/16.29 - En överraskning..

Så  nu är jag tillbaka! Ca.10 timmar efter att jag bloggade sist, snacka om att jag får abstinens! Är så van vid att bara vara hemma och kunna fota och lägga in i bloggen när jag vill men nu måste jag vänta tills jag kommer hem.
Outhärdligt..

Men en glad överraskning mötte mig när jag kom hem. Farmor och Farfar hade kommit hem från sin semester, tyvärr hann jag aldrig träffa dem men de lämnade en lite gåva ifrån flygplatsen.
En hel palett full av ögonskuggor i alla regnbågens färger!
Dessutom fans det ett lager till med puder och rouge, precis vad jag behöver!

Och inte nog med det, tackvare sin vackra färg så är dosan och "färgkakorna" ett perfekt objekt att fotografera.
Här komemr lite bilder jag tagit och gjort om om i Paint.NET


458333-24

458333-25

458333-23

Bilderna är tagna och redigerade av mig Noleime, om du vill publicera dem någon annan stans så uppskattar jag om du frågar först...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: Ah vad tråkigt, var det inget speciellt som hände under lovet eller? :) Fast snart är det ju lov igen! :D

Jättefina bilder! Riktigt härliga :)

2008-02-25 @ 17:01:29
URL: http://eholmberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Snyggt

2008-02-25 @ 17:09:09
URL: http://savingmyface.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0