25 Februari 2008/17.52 - Blommig sjal kollage

Man kan vinna en underbar blommig sjal på Käthes Modeblogg. Jag fick sån inspiration av den sjalen så jag gjorde ett litet kollage med hur jag skulle ha använt den.

Tänk er en vanlig vit klänning. Du har ett par fina gröna skor och en röd väska men om du bara har det till så ser det väldigt märkligt ut. Då passar sjalen perfekt! Den har både rött och grönt i sig ochbinder på så sätt ihop accesoarerna till en helhet.

 (klicka för större)

Sjalen kommer ifrån www.modemecka.se och resten av tingen kommer ifrån www.ellos.se

Tjo!

Kommentarer
Postat av: anna

grattis till vinsten!

ja jag förstår inte hur viggo kunnat hmm bli så gubbig..

kram!

2008-02-26 @ 01:28:15
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0