26 Februari 2008/20.10 - Dagens Outfit

Ledsen att det tog lite tid men jag har pluggat franska och lekt lite med min fjärrkontroll. Jag fick den till datorn men har inte satt in batterier föränn nu och den är ju skitgrym! Kan ligga i sängen och bara bläddra mellan låtar hur lätt som helst. Mums! Tips på bra låtar?

458333-27
Outfit:
Aprikos Tunika - Vero Moda
Vit Kofta - Vero Moda
Svarta  tights - typ kapp ahl?

Ledsen för den kassa bilden men den var jätte mörk så jag fick fixa till den i Paint.NET
Blir nog inte så mycket mer bloggning idag. Jag ska sortera musik och sen krypa ner under täcket och lyssna.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

fint =)

2008-02-28 @ 01:59:22
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0