Baderiet

Jajamensan det blev lite bad. Fast ingen rakning för det fanns inte en jäkla hyvel med vassa blad på...
Så det blir väll till att kleta på lite Veet innan vi sticker iväg.

Här kommer nu den första biden någonsin jag gjort i Illustrator som jag sedan sparat!
Den är inte särskilt vacker. Den tog ca. 1 timme att göra och ändå ser den ut att vara jätte slarvigt, vilket det inte är någoy fel på men jämför med Anna Larssons "slarviga" bilder som hon slänger ihop ca. 3 st på en kvart.

jaja, det här med Illustrator tar väl sin lilla tid men det är kul och jag börjar fatta lite nu så det kanske kommer fler "mästerverk" här på bloggen.

Nej, nu måste jag kleta Veet, ha det bra alla små icke-läsare!


(Ilustration: Jag)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej där söta du!

Jag ville bara tacka dig för att du har varit med och röstat i Swedish Fashion Blogger Awards på min blogg, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



Puss!

2008-07-07 @ 22:57:53
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0