11 Mars 2008/21.11 - Jag känner mig liten.

Jag är trots allt 15 år, påväg mot 16 men endå så känner jag mig väldigt liten.
De flesta av bloggerskorna här på blogg.se är mycket äldre (förutom Lisa som är två år yngre än mig, men oh vad grym hon är)
Nu ska alla dra iväg på bloggmingel och här är jag kvar. Okej att min blogg inte är så populär men iallafall.

Jag kommer sitta här hemma och känna mig liten. Fast jag är ju faktiskt ganska liten.
Jag sover inte i några spejsade underkläder i en modern säng.
Nä jag sover i ett par urtvättade batikbrallor (fula men ack så sköna) och en Gothia Cup tröja ifrån 2006.
Och jag har gosedjur i min säng.
Vilken annan bloggare har erkänt det va?!
Ni ska t.o.m få bild bevis. Här är jag i min finfina pyjamas outfit plus mitt enda sängsällskap, min gamla gosedjurshund.

458333-41

458333-40

"Outfit"
Gothia T-Shirt - Göteborg (såklart)
Batikbrallor - Sri Lanka
Gosedjur - Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0