13 Mars 2008/22.36 - Åh, du ljuva fredag!

Det är verkligen på tiden att jag ska få lite vila. De senaste veckorna har varit väldigt ansträngande, men nu äntligen kan jag börja att varva ner.
Även om det har varit väldigt jobbigt så har det lönat sig. Jag fick MVG på läsförtåelsen/Nationella Provet och man kan säga att det var full pott eftersom jag hade lyckats nå så hög nivå som var möjligt på alla frågor.
Hade även NO-redovisning idag som gick helt okej, skönt att ha det klart iallafall.
Det enda som är kvar nu är ett litet Kemi arbete och såklart, Musikal Manuset.
Jag är nästan klar med Kemi:n, på sätt och viss. Det är ett ganska enkelt arbete men jag har helt enkelt inte orken att jobba med det. Istället så har jag för en gåns skull haft en lugn dag. Jag har slappat och sett på Top Modell med E, jag har sett "Stardust" och "Private Practice" och jag har fotat dagens outfit samt lagt in den i bloggen vilket var väldigt länge sen..

Så nu sitter jag här, fast vid bloggen igen. Även om jag inte har en enda läsare så gillar jag det, det är som min lilla dagbok. Och jag kommer antagligen att fortsätta blogga, särskilt nu på lovet då jag har mycket tid.

En gammal bild som är ovanligt lyckad..

458333-47


So long folks!
Noleime


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0