14 Mars 2008/18.48 - Dagens Outfit

Fredagar är alltid så lugna. Vi har bild, svenska, idrott och so vilket är ganska "lätta" ämnen.
På bilden fick jag till och med beröm för nyckepigan jag ritat (vi skulle rita av en insekt i förstoring och typ måla med skuggor eller något) Härligt! Jag har funnit mitt kall, svartvita insekter...

Hela dagen har jag vandrat runt i denna klänning som jag gillar väldans mycket. Urringningen är helt perfekt och sen är den helt ballongig där nere. Superb!
Till detta hade jag också ett par röda skor och en kofta men de var inte med på bilderna...

458333-49


458333-48

Outfit:
Grå mönstrad klänning - Gina Tricot
Svarta strumpbyxor - Kap Ahl

458333-53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0