19 Mars 2008/15.18 - Gårdagens Shopping

Var som sagt och shoppade med Mamman igår och det blev en riktigt duglig skörd!
Mamma var på glatt humör och köpte allahanda grejer till mig.

Detta köpte jag:
En t-shirt från Gina Tricot (köpte str.XL så att den kan funka till leggins)

Detta köpte mamma till mig:
Sport-topp
Bikiniunderdel (jag fick toppen i somras med mamma tyckte att det var för dyrt med underdelen också men nu var den nersatt till 99kr så då fick jag den!)
Lee-Jeans
Den Äldste (bok)

458333-61458333-58

Jag provade även en Body på Gina Tricot men den satt alldeles för tajt och det putade ut både här och där, och dessutom så kände jag mig lite som en jätte bebis. Men ryggurringningen var riktigt najs!

458333-60458333-59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0