4 Mars 2008/19.02 - trist trist trist..

För tillfället är mitt liv som himla trist. Det enda jag hinner med är typ skolan och lite tv och film. Ibland vänner och bloggning.
Dessutom så har jag blivit datorberoende. Seriöst så sitter jag nog här i ca.4 timmar varje dag. Och den tiden lägger jag inte på att göra någon nyttigt som att typ göra skolprojekt eller blogga (som kanske inte är jätte nyttigt men iallafall)
Istället så sitter jag och klickar mig runt på en massa onödiga sidor, laddar ner lite prylar och tittar oftast på minst ett Dawson's Creek avsnitt. patetiskt.
Jag måste verkligen ändra på detta. Jag måste tillbringa mer tid med min familj och mina vänner och jag måste sluta att skjuta upp skolarbetet så mycket, jag kommer ju efter hela tiden!
Jag är inte så säker på om detta med egen dator med internet på rummet var en så bra idé....

Nej nu ska jag faktiskt, helt seriöst göra läxan. Har både historia och matte prov i veckan, dessutom så måste jag bli klar med ett no projekt som skulle ha varit inlämmnat men vi i gruppen har typ inte skrivit någonting utan jag har skrivit allt själv...

Bla bla nu fortsätter jag att skriva, varför?! Jag har inte tid och det är antagligen ingen som kommer att läsa detta ändå.
men om någon kotförmodad har gjort det så säger jag bara, tack för att du läste så här långt även om jag inte fattar varför och ha en bra kväll!

/En överstressad bloggerska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0