5 Mars 2008/21.40 - Märkliga upptäckter

På senaste tiden så har jag börjat hitta grejer som varit borta.
För ca.2 dagar sen så var dessa ting borta:
Min historia bok
Min mobil
Mina gympaskor
Min Nalle
Mitt presentkort på Gina Tricot

och nu på dessa två dagar har jag hittat jätte mycket!
Histriaboken låg inuti engelska övningsboken (lätt att hita?)
Mobilen låg nere vid fötterna under madrassen i min säng (fråga inte varför för det har jag ingen aning om..)
Gympaskorna låg i min systers skåp i skolan??
Presentkortet låg i en låda jag inte kollat i på lääänge.

Dessvärra så är nallen fortfarande borta. Jag skäms inte för att säga att jag faktiskt har/hade en nalle. Han hade t.o.m ett namn, Vit Nalle. För han var en nalle som var vit.
Snacka om att jag var fyndig när jag var yngre (jag har en svart hund som heter Svarten)
Iallafall så är Vit Nalle spårlöst försvunnen och även om jag inte tänket jätte mycket på det så drömmer jag ofta om det. Jag hittar nallen nästan varje natt. Ett tecken måntro?

Men han är ju faktiskt en kär ägodel, fick honom när jag var typ 1 och han har fölt med på en massa resor runt om i världen (typ Florida, Sri Lanka, Kanarieöarna, Österrike m.m)
Jaja, han kanske kommer tillbaka, når jag minst annar det och verkligen inte letar...

458333-37

Nä gud vad larvigt detta känns. Att skriva om en nalle?! men det är ju trots allt min blogg och jag får skriva vad jag vill. Och du som läser den får faktiskt lov att respektera alla aspekter av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0