Plugg plugg...

Usch och fy, inget går som jag vill nu. Har pluggat massa nu coh gjort en massa frgåor och svar men känner mig ändå inte riktigt förbered. Men jag tror inte att det blir bättre om så här, i vilket fall så måste jag gå och lägga mig snart annars så somnar jag säkert under provet. Men först måste jag duscha, suck.

Har dock ett litet tips till alla där ute som precis som jag tycker att det är jobbigt och trist att duscha.
Införskaffa lite roliga grejer som doftade duschlotions, bra balsam och shampoo och kanske en "skrubb-boll"
Jag har en skrubb-boll ifrån The Body Shop (och nej jag får inga pengar av de för att skriva det, anledningen till att jag skrivit om Body Shoptvå gånger idag är att jag helt enkelt gillar butiken!)

Den är puffig, orange och luktar helt underbart.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-15 @ 22:06:57
URL: http://elilnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0