Samhällsekonomi, urk

Om det inte varit för att jag har prov i samhällsekonomi imorogon så hade jag bloggat mycket mer, slängt in lite foton jag tagit med min älskling CANON EOS 400D och kanske skrivit en recention.

Men nej, så blir det inte. Inte idag iallafall.
Nej nu ska jag göra mig ett mellanmål (inte varma mackor! bikinisäsongen är på gång) och plugga stenhårt.

Kanske göra ett litet avbrott för att se på ännu en tonårssåpa som jag blivit besatt av (förra gången var det Dawson's Creek och nu är det surfarserien "Blue Water High")

Men ska ändå försöka att klämma in nåt inlägg till innan jag somnar, fast om jag fått lite kommentarer så hade jag blivit ännu mer peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0